Joey & Dave Stille Oorlog (Onbekend) 8

Veelgestelde vragen theatertickets

Bij Cool Kunst en Cultuur willen we dat je zonder zorgen je theatertickets kunt bestellen. Daarom hebben we een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen, zodat je snel antwoorden vindt op alles wat met ticketbestellingen te maken heeft. Of het nu gaat om het annuleren van een ticket, het wijzigen van je bestelling, of algemene vragen over de betaalmethoden, op deze pagina vind je duidelijke antwoorden en handige tips.

Met of zonder account bestellen?


Mijn Cool

Dé plek om je tickets, je persoonlijke gegevens, je tegoeden en nieuwsbriefaanmeldingen te bekijken. Ook geven we je graag theateradvies op maat.

Login vergeten?

Je login van Mijn Cool is je e-mailadres.

Wachtwoord vergeten?

Klik op button wachtwoord vergeten, je ontvangt een mail met verdere instructies.

Kan ik bestellen zonder account?

Vrienden die tijdens de Vrienden voorverkoop (24 april 2024) met voorrang willen bestellen, hebben een account nodig zodat het ticketingsysteem je kan herkennen op basis van je e-mailadres. Tijdens de reguliere verkoop (vanaf 30 april 2024) is het mogelijk om zonder (volledig) account te bestellen.

Wat is het voordeel van een account?

Je kunt inloggen in Mijn Cool en hebt op een plek je theatertickets, digitale tegoeden en nieuwsbriefvoorkeuren in beeld. Als je je verjaardag aan ons doorgeeft, ontvang je in het nieuwe seizoen een verrassing.


Betalen

Je kunt je online bestelling met iDeal, digitaal tegoed, de PodiumCadeaukaart en de Cool Cadeaukaart. 

Digitaal tegoed

Als je nog digitaal tegoed hebt, verschijnt je actuele saldo in de laatste stap van het online bestelproces. Je actuele saldo is ook te bekijken in Mijn Cool.

Ik zie mijn digitaal tegoed niet? Mogelijk sta je dubbel in ons ticketingsysteem. Neem contact op met ons via info@coolkunstencultuur.nl, vermeld in je mail duidelijk je postcode, huisnummer en het telefoonnummer waarop je te bereiken bent. 

Cadeaukaarten

PodiumCadeaukaart en Cool Cadeaukaart zijn online op onze website te verzilveren en te koop. Klik hier voor meer informatie. De Kunst en Cultuur Cadeaukaart is uitsluitend aan de balie te verzilveren.

Let op! PodiumCadeaukaart en Cool Cadeaukaart zijn tijdens het online bestelproces te verzilveren door op logo PodiumCadeaukaart te klikken.

Mobiel bestellen

Mocht je tijdens het mobiel bestellen problemen ondervinden, kies voor desktop versie of draai het scherm om de bestelling af te ronden.

Orderbevestiging

Na het afronden van je bestelling, ontvang je een bevestiging per mail. Je kunt vervolgens je tickets downloaden. Je tickets zijn ook terug te vinden in Mijn Cool.

Ik heb betaald, maar nog geen bevestiging gehad?

Het ticketingsysteem verstuurt na akkoord van betaling door de bank de bevestigingsmails uit. Bij enkele banken zit daar een kleine vertraging tussen. Wees gerust, je tickets blijven op jouw naam gereserveerd staan.

Rolstoelplaatsen

Via de Servicebalie (telefonisch, aan de balie en per e-mail) kun je een ticket voor een rolstoel plek met daarnaast een plek voor een begeleider bestellen.


Zaalplattegrond/vrije plaatskeuze

Voorstellingen in de Rodi Media zaal m.u.v. staconcert Bert Visscher en Nieuwe Lente-voorstellingen worden geplaceerd verkocht. Je ontvangt een ticket met rij- en stoelnummer.

Voorstellingen in Toon, Bert Visscher, Babbels Peuter- en Kleuterfestival en Nieuwe Lente-voorstellingen worden ongeplaceerd verkocht. Je mag zelf een plek in de zaal uitzoeken op aanwijzing van onze medewerkers.

Zaalplattegrond ziet er anders uit

De zaalplattegrond wordt nu onder de foto en titel van de voorstelling geladen, zo is beter zichtbaar voor welke voorstelling je aan het bestellen bent.

Wachtlijst 

Een aantal voorstellingen in het nieuwe seizoen is uitverkocht. Meld je aan voor de wachtlijst. Mogelijk komen er plekken vrij (100 % zekerheid regeling) of er wordt een voorstelling bijgeboekt.


Brochure

Ik wil de brochure ontvangen

De brochure wordt eind april 2024 bezorgd bij onze Vrienden en bij gasten die afgelopen seizoen 2x (of vaker) het theater hebben bezocht of een cursus/les hebben gevolgd.

Kan ik de brochure afhalen in Cool?

Dat is mogelijk tijdens openingstijden van de Servicebalie. Ook is het programma online te bekijken.

Wordt de brochure huis-aan-huis verspreid?

De brochure wordt niet huis-aan-huis verspreid, maar is op te halen op openbare locaties als de bibliotheek.

Digitale brochure

De digitale brochure is hier te bekijken. Blader door de brochure en klik op jouw favoriete voorstelling.

 

Theaternieuwsbrief

Aanmelden voor de Theaternieuwsbrief en andere nieuwsbrieven kan via Mijn Cool.

 

Meer informatie over:

100% zekerheid: ruilen mag altijd
Passe-partouts
Korting voor jongeren
Coole Series
Voordelige combi arrangementen bij IJzer en Wonder's
Cooltjes
Horeca-arrangement, inleiding of workshop meebestellen